torsdag den 2. juni 2016

Farsdagskort på The Paper Crafting Scandinavian Edition

Hej mine gode læsere, på Paper Crafting Scandinavian Edition har alle pigerne fra Gæste designer teamet 2016 vist forslag til en hilsen til farsdags kort. Du kan se dem alle her  


Jeg startede med at sætte farver på gelliplaten og trykte på copypapir (190g). Mine færdige tryk blev skåret ud med punch og dies. På de udstansede ting har jeg distressed kanterne. Mit tag blev limet på kraftigere papir 300g, og brugt 3D limpuder på pile og mærker der skulle fremhæves. På baggrunden har jeg spredt lidt klatter hvid farve for at give tagget yderlig 3D effekt. Jeg har syet med uldtråd på symaskinen.


Jeg har brugt af materialer: Dina Wakley paint
Tim Holtz Distress ink
Sizzix Tag Collection, Prize Ribbons, Artful Arrows
Panduro Stjernepunch
HeroArts Alphabets stempel
Kraft-Core cardstock

Tak for dit besøg på min blog.
Knus, Susan

Link to The Paper Crafting Scandinavian Edition


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...